Welzijn de Meierij aktief bij TIM!

Op 11 oktober 2016 vond in de aula van het Elde College de eerste editie van de Beursvloer Schijndel plaats. Organisatie was in handen van Projectteam Beursvloer Schijndel.
    Deze Beursvloer is er voor bedrijven en serviceclubs die een maatschappelijke bijdrage leveren aan de (lokale) samenleving waarvan zij deel uitmaken.
    Én de Beursvloer is er voor instellingen, verenigingen en organisaties die op zoek zijn naar ondersteuning in de vorm van kennis, kunde, capaciteit of goederen.
    Stichting TIM wist een match te maken met Welzijn de Meierij. Welzijn de Meierij ging de tuin rondom de lokatie van TIM in orde maken en stichting TIM gaat zich inzetten om de werkplaatsen van Welzijn de Meierij meer in het voetlicht te plaatsen.
    Welzijn de Meierij bedankt!!