TIM dankt stemmers Rabobank Clubkas Campagne

Dit jaar organiseerde Rabobank Hart van De Meierij voor de vierde keer dé donatie-actie voor verenigingen en stichtingen om een mooie financiële bijdrage te kunnen ontvangen. Daar waar de actie tot en met vorig jaar ‘Hart voor Elkaar’ heette, wijzigde de Rabobank de naam dit jaar naar ‘Rabobank Clubkas Campagne’. Tegelijk met deze naamswijziging was er maar liefst € 50.000 meer dan vorig jaar te verdelen. Hierdoor werd het totale donatiebedrag voor het lokale verenigingsleven € 200.000! De ruim 20.000 leden van Rabobank Hart van De Meierij konden stemmen en bepaalden daarmee hoe die € 200.000 over de deelnemende clubs werd verdeeld.

Stichting TIM was, dankzij de vele stemmers, zeer succesvol en kwam van de ruim 425 verenigingen op de 10e plaats uit!
Een ongekend en onverwacht resultaat dat het prachtige bedrag van € 1551,97 opleverde!
Hierdoor is het bedrag  voor de lang verwachte dure "Tovertafel" bereikt, en kan deze nu aangeschaft worden.
Geweldig ......en veel veel dank namens stichting TIM aan al die stemmers en de prachtige aktie van de "Rabobank Clubkas Campagne!!

« Naar overzicht