Tweede Dungense biljart- en dart marathon voor het Goede Doel

Cafe de Linden in Den Dungen is op zaterdag 8 en zondag 9 september voor de tweede keer het centrale middelpunt van de tweede Dungense biljart- en dart marathon. Iniatiefnemer hiervan is Rene Rijken, zelf een fervent 3 bander. Overal in zijn omgeving zag hij dat er biljart marathons werden gehouden, alleen zijn favoriete stekje Den Dungen ontbrak  vorig jaar nog. Nu, dit jaar 2018, herhaald Rene zijn initiatief en In no-time wist Rene weer 24 tegenstanders te verzamelen, en ook de locatie bij uitbater Wilco Vissers van Cafe de Linden was weer direct gevonden.
Ook zal Dungense dartvereniging Lindenbroeders, eveneens met thuishaven Cafe de Linden, hierbij inhaken. Ook zij darten dus 24 uur lang mee… allemaal voor het Goede Doel en dat wordt stichting TIM uit Schijndel. Op zaterdag 8 september trapt Rene om 14.00 uur af en eindigt zijn 24- uurs biljartmarathon  op zondagmiddag 9 september om 14.00 uur. Initiatiefnemer Rene hoopt op veel bezoekers tijdens deze unieke marathon… wanneer u komt is niet belangrijk… als u maar ffkes binnenloopt.  Na afloop is er live muziek en maken we er weer een mooi feestje van. Kom tijdens de wedstrijden een paar uurtjes kijken (of mee doen natuurlijk), maar kom in ieder geval zondag middag de (goede) afloop met ons vieren.
NSGK “De verdubbelaar”:
De Schijndelse stichting TIM is aangesloten bij het NSGK en via deze weg wordt het de stichting mogelijk mogelijk gemaakt om de opbrengst van deze spontane biljart- en dart marathon te verdubbelen. Een geweldige geste van het NSGK dat door Schijndelnaar Hennie van Osch, directeur TVE Reclameproducties zal worden begeleid.
Start marathon: zaterdag 8 september 14.00
Einde marathon: zondag  9 september 14.00