Marathon brengt ruim € 12.000 op!

Cafe de Linden in Den Dungen was zaterdag 8 en zondag 9 september voor de tweede keer het centrale middelpunt van de tweede Dungense biljart- en dart marathon. Iniatiefnemer hiervan was Rene Rijken. Na een succesvolle eerste marathon in 2017 ging hij er dit jaar weer voor! En de locatie was net als in 2017 bij uitbater Wilco Vissers van Cafe de Linden. Ook de Dungense dartvereniging Lindenbroeders, eveneens met thuishaven Cafe de Linden, ondersteunden zijn initiatief. Ook zij dartten dus 24 uur lang mee… Allemaal voor het Goede Doel en dat was stichting TIM uit Schijndel. Op zaterdag 8 september trapte Rene om 14.00 uur af en eindigde zijn 24- uurs biljartmarathon een dag later om 14.00 uur. Na afloop was er live muziek en werd het een mooi feestje.

Giften: Tijdens de marathon kwamen van alle kanten mooie giften binnen. Opvallende gift kwam van Linda van Roosmalen die een eigen bamirollen-aktie had gehouden die het prachtige bedrag van € 1175 euro had opgeleverd.

NSGK verdubbelaar:
Stichting TIM is aangesloten bij het NSGK en via deze weg wordt het de stichting mogelijk gemaakt om de opbrengst van deze spontane biljart- en dart marathon te verdubbelen. Het uiteindelijke bedrag van € 6161,40 werd daardoor € 12322,00. Een geweldige geste van het NSGK dat door Schijndelnaar Hennie van Osch, directeur TVE Reclameproducties werd verzorgd.. Rene en Angela, Wilco Vissers en iedereen die bijgedragen hebben aan dit mooie bedrag hartelijk dank namens stichting TIM! Chapeau.....