Peter Pijnappels verrast TIM

Onverwachts en een bijzondere verrassing voor stichting TIM
Kort geleden bestond het bekende installatieburo van Peter Pijnappels 25 jaar. Op zich een prachtige mijlpaal maar oprichter Peter Pijnappels besloot bij deze gelegenheid na vele jaren hard gewerkt te hebben om de pannen erop te gooien en het roer over te geven aan zijn zoon Koen en zijn mede bestuurders. Dus met pensioen en een mooi afscheidsfeestje voor Peter. Veel bloemen, giften en drank?? Nee daar koos Peter niet voor! De afgelopen jaren had hij de akties voor stichting TIM in de Drie Linden in Den Dungen bezocht en zijn besluit was duidelijk. Graag jullie giften in een bekend voorwerp van installatieburo Pijnappels ...een expansievat!  Vandaag kwamen Peter en zijn zoon Koen de opbrengst overhandigen aan een dolgelukkige voorzitter van stichting TIm Astrid Meulenbroek! Sprakeloos..... een gift van 5000 euro! Peter en Koen namens stichting TIM heel heel veel dank en alle succes in de toekomst en voor Peter nog vele gezonde pensioenjaren!