5 jaar stichting TIM

Het eerste lustrum van stichting TIM is bereikt! 25 augustus 2014 werd er gestart bij het toenmalig  lokatie EBC Oost. Een klein lokaal dat werd de basis van stichting TIM. Na 5 jaar hard werken en met groot doorzettingsvermogen lukte het Astrid Meulenbroek om haar droom, het opzetten van een kleinschalig ontwikkelingsgerichte stimulering en begeleiding voor kinderen met een beperking, op te starten.Een prachtig doel met een mooi concept: "Kinderen leren van kinderen". Kort na 25 augustus bracht toenmalig burgemeester Jetty Eugster een onverwachts bezoek om haar en het team een hart onder de riem te steken. Stichting TIM werd op lokatie EBC Oost met open armen ontvangen. Kort daarna op 17 september kregen alle leerlingen van EBC oost uitleg en informatie over de opzet van stichting TIM op hun school. Nu 5 jaar later staat er een volwassen organisatie met een enthousiast team klaar voor die kinderen met een beperking. Want door 1 op 1-begeleiding en het zorgvuldig creeren van de juiste omgeving wordt ieder kind gestimuleerd zich optimaal te ontwikkelen. Proficiat Astrid en je gezin, het enthousiaste team en die mensen die je verder ondersteunen op welke manier dan ook! Nog vele jaren......