Marathon Rene maakt team TIM dolgelukkig

Het was zaterdagavond 19 oktober in cafe de Linden in Den Dungen groot feest.
Om 19.00 uur sloot de succesvolle 24-uurs biljartmarathon van Dungenaar Rene Rijken.
Rene ging er voor de derde keer voor! En weer met groot succes. Deze marathon werd gecombineerd met een darttoernooi voor belangstellenden. Om 22.00 uur stond een totaalbedrag van € 13637,76 op de teller. Ondertussen is dit bedrag opgelopen tot € 14087,16.
Buiten de prachtige opbrengst van Rene zijn biljart-marathon is dit bedrag aangevuld met de geweldige aktie verkoop Bamirollen van Linda, Vierdaagse aktie van Joke en Ad van Oorschot en de verkoop biologische groente van Jo en An van Alebeek

Dit bedrag is inclusief de verdubbeling van het NSGK, Nederlandse Stichting Gehandicapte Kind.
Het bestuur en het team van stichting TIM bedanken iedereen die op welke wijze dan ook bijgedragen hebben voor dit mooie bedrag. De aankoop van een speciale duofiets voor de kinderen bij stichting TIM is hierdoor dichterbij gekomen. Dank allemaal!!