Bedankt Kinderen bouwen voor Kinderen

Alle bezoekers en sponsoren van Kinderen bouwen voor Kinderen 2019 bedankt ! Vrijdag 17 januari jl. werden de cheques overhandigd aan de goede doelen van dit jaar: Cello (Villa op de Binckhorst) en Stichting Tim. Mede dankzij de bijdrage van stichting het Gehandicapte kind is bij deze vierde editie een recordbedrag van € 8.750,- uitgereikt. Een prachtig resultaat !

De ontvangende partijen waren uiteraard helemaal in hun nopjes met deze cheques. Frank van Beers van Cello melde dat het geld besteed gaat worden aan het kindvriendelijk opknappen en leefbaar maken van de tuin van de Villa in de Binckhorst. Astrid Meulenbroek van Stichting Tim vertelde dat nu een speciale duo-fiets aangeschaft kan worden.
Foto: Karel Goossens ( www.thuisinhetnieuws.nl )