Wij zijn er even niet..

Lieve ouders, kinderen, teamleden en alle andere betrokkenen van Stichting TIM.
Tja, het lijkt een film maar de waarheid zegt anders! Nav het coronavirus zijn de maatregelen voor heel Nederland aangescherpt.
Dit betekent dat we, net als de andere samen naar school klassen, andere vormen van onderwijs en kinderopvang moeten sluiten.
We hebben uiteraard begrip voor de situatie: hoe laat je onze kinderen hoesten of niezen in de elleboog? 20 sec hun handjes wassen terwijl we normaal al heel blij zijn met een béétje water over de handen wat een hele grote stap is, dat we niet die knuffel of omhelzing kunnen geven bij verdriet, die high five bij een overwinning enz.

We voelden dat het eraan zat te komen en als het daar is, is het vreselijk onwerkelijk! We zijn ons er van bewust wat het betekent voor de continuïteit van de dag en de structuur van de kinderen en de ouders. Er is veel begrip en dat doet goed.

Maar toch... we wensen iedereen succes en sterkte de komende tijd. Pas goed op jezelf en op elkaar! Tot snel in betere tijden! ❤