Kerstaktie oma Sjan

Het heeft even geduurd omdat COVID-19 voor  “roet in het eten” bij  oma Sjan zorgde. Vandaag kwam oma Sjan Geenen echter bij stichting TIM langs om daar een bijzondere cheque aan te bieden! Een prachtig en totaal overwacht resultaat, allemaal verzorgd en bijelkaar gebracht door oma Sjan en een aantal dames die kerststukjes hadden gemaakt voor verkoop tijdens de Vorstenbossche Kerstmarkt XL. Maar  daar bleef het niet bij want ook een aantal winkeliers op deze Vorstenbossche Kerstmarkt  lieten zich niet onbetuigd. Vandaag was het dus zover en bood zij bij stichting TIM een prachtige cheque twv € 2250,00 aan!

Heel veel dank namens heel stichting TIM aan team Sjan Geenen, Arno Pijnenburg, vishandel Sil de Graaf, Vorstenbosch.nl