Smultas aktie Glazen Pietenhuis groot succes!

Veel positieve reacties op de actie met 4 andere Schijndelse cafetaria’s. Deze  Smultas om de aktie van het Glazen Pietenhuis te ondersteunen met de goede doelen Stichting Tim en Stichting t Geluksboontje wordt goed ontvangen. Bij aankoop van de Glazen Pietenhuis Smultas krijg je een frietje, de Mijtersnack, welke door Slagerij Dennis vd Ven wordt gemaakt, een pakje Capri Sun, zakje fritessaus en natuurlijk een leuke verrassing. Dit alles voor maar 3,95. Van elke verkochte Smultas gaat er 1 euro naar bovenstaande goede doelen.  Volgende week zondag tijdens de intocht van de goedheiligman wordt de tussenstand bekend gemaakt, maar natuurlijk gaan wij door met de verkoop van de Smultas t/m pakjesavond, 5 december…. Steun de goede doelen en koop de Glazen Pietenhuis Smultas bij  Snackroom vd Akker, t Vinkske, t Stamhuijs of bij de Euroburger!! De Mijtersnack is ook los verkrijgbaar bij slagerij Dennis vd Ven.