Werken bij

Open sollicitaties zijn altijd welkom, mail gerust naar info@stichtingtim.nl

Stagiaires

Ben je 2e, 3e of 4e jaar student MBO of HBO (PW, SPW, Pedagogiek, SPH of vergelijkbare opleiding) en opzoek naar een uitdagende stageplek? Dan ben je bij Stichting TIM aan het juiste adres!

Je maakt kennis met een kwetsbare doelgroep een bouwt een bijzondere band op met onze kinderen en jongeren. Als student ben je betrokken binnen het team en voer je verschillende taken uit (aangepast n.a.v. van de wensen, verwachtingen en eisen vanuit de opleiding):

• Overleg met ouders en ondersteunen van medeopvoeders (teamleden, familieleden etc.)
  • Zorgplannen onder begeleiding van de stage coördinator schrijven en aanpassen.
  • Dag- en/of weekactiviteiten onder begeleiding bedenken, plannen en uitvoeren.
  • Kwaliteitsbewaking op de werkvloer.
  • Coördineren en afstemmen van de juiste zorg met het ontwikkelingsplan van het kind als leidraad.

Onze voorkeur gaat uit naar een jaarstage voor minimaal twee dagen in de week. Ben je geïnteresseerd of heb je vragen, neem dan contact met ons op:

Astrid Meulenbroek

info@stichtingtim.nl