Succesvolle Kerstmarkten Den Dungen/Schijndel van aktiviteitenteam stichting TIM

Op zaterdag 13 december en zondag 14 december was het aktiviteitenteam van stichting TIM volop aktief op de kerstmarkten in Den Dungen en Schijndel. Ondanks het winterse weer trotseerde het team van stichting TIM de kou, warm aangekleed in de outfit van hoofdsponsor TVE. Ouders, familieleden en teamleden werden bij de voorbereiding ingeschakeld om met zoveel mogelijk ideeen en creativiteit van deze kerstmarkten een succes te maken en inkomsten te generen. Inkomsten die broodnodig zijn om de uitbreiding en inrichting van het schoollokaal van stichting TIM mogelijk te maken. En alle inzet bleek niet voor niets want er werd door de verkoop van “zelfgemaakte uilen, erg smakelijke selfmade chutney’s, heerlijke worstebroodjes gesponsord door PLUS Eijkemans, en kaarsen van van Uden Kaarsen”, ruim € 1100,00 opgehaald!! Een groot compliment voor iedereen die op welke wijze dan ook heeft bijgedragen aan dit prachtige resultaat. Heel veel dank!