Stichting TIM ontvangt donatie van stichting Maya uit Liempde

In de maand december heeft stichting TIM een bijzondere waardevolle financiele gift mogen ontvangen van stichting Maya uit Liempde. Stichting Maya van de Wiel is opgericht en geregistreerd op 7 december 2005. De ouders van Maya hebben toen de Stichting opgericht ter nagedachtenis van en eerbetoon aan hun op 15 jarige leeftijd overleden gehandicapte dochter. Zij hebben stichting Maya  van een startkapitaal voorzien, met de bedoeling in de toekomst, jonge (gehandicapte) kinderen te ondersteunen waar nodig. Het bestuur van de stichting Maya zoekt steeds naar en inventariseert passende doelen binnen de doelstelling. Stichting TIM, volop bezig met de uitbouw van haar doelstelling,  werd hierdoor geselecteerd en is zeer dankbaar voor deze bijzondere gift. Stichting Maya is blij dat hun donatie een goede invulling zal krijgen.

Meer info over stichting Maya:   www.mayastichting.nl