Extra donatie diner Prins Carnaval

Tijdens Het Glazen Pietenhuis, November 2014, op de Schijndelse Markt, werden er heel wat inzamelingsacties op touw gezet. Een bijzondere actie echter was één veiling item: Een diner voor vier personen met Prins Peer d'n Vijfde.
Peer Wouters [ Prins Carnaval Schijndel] en zijn vrouw kunnen enorm lekker koken, dat is bekend. Maar ook de bijdrage van Letty van Herpen- de Leijer, dochter van Broer de Leijer, in zijn werkzame leven chef Bakker van een van de grootste HEMA bakkerij in Nederland, bracht de extra culinaire standjes.  Wat resulteerde in een hele mooie extra donatie voor stichting TIM. Het bestuur van stichting TIM dankt iedereen, die op welke wijze dan ook heeft bijdrage aan dit prachtige resultaat, van harte!