Team Stichting TIM weer volop in actie aardbeienseizoen

Stichting TIM is wederom volop in actie dit aardbeienseizoen Met  acties tijdens braderie Den Dungen op 14 juni en de Schijndelse Hartemert op 30 augustus. Deze actieperiode werkt stichting TIM samen met Vennenhof aardbeien en asperges te Sint Michielsgestel. Het promotieteam van stichting TIM gaat weer voor de succesvolle verse “aardbeienjam”, kersverse aardbeien. Daarnaast gaat TIM dit seizoen nu ook voor eigengemaakte sambal, eigengemaakte vogelhuisjes en decoratievogeltjes! Het een en ander kan ook via de facebook-pagina van TIM besteld worden!
Met de opbrengst van deze acties hoopt stichting TIM de aanschaf van een noodzakelijke plafondtillift mogelijk te maken voor rolstoel afhankelijke kinderen.

Aanschaf nieuwe spel- en snoezelmaterialen
Er zijn de afgelopen weken nieuwe spel- en snoezelmaterialen voor de ontwikkeling van de kinderen aangeschaft . Binnenkort meer nieuws en aandacht op de website www.stichtingtim.nl  en social media over aanschaf nieuwe materialen en hopelijk dan ook meer bijzonderheden over locatie-nieuws binnen EBC Oost en komst van nieuwe kinderen bij stichting TIM.