Inzet team stichting TIM beloond!

Op zondag 15 juni 2015 werd voor de 40e keer Braderie in het Maaskantje georganiseerd. Het Maaskantje en de St. Jacobusstraat stonden vol marktkramen, waaronder een kraam van stichting TIM. En die stond er niet voor niets want de weken vooraf was er heel hard gewerkt door alle vrijwilligers van stichting TIM om die zondag op Braderie Maaskantje een breed assortiment aan te bieden. Aardbeienjam van aardbeien van Vennenhof, verse aardbeien, Linda's Sambal, vogelhuisjes, decoratie vogeltjes, chutney en Disney poppetjes. Alles stond in het teken voor de aanschaf van een mobiele tillift. Er werd een prachtig bedrag € 650,00 opgehaald!

Deze week werd door Linda, vrijwiliger bij stichting TIM, die zich dit voorjaar als sambal-deskundige hard had gemaakt om diverse soorten Sambal zelf te maken een prachtige cheque van € 775,17 aan Tim persoonlijk uitgereikt.
Een geweldig resultaat bereikt door alle vrijwilligers.

« Naar overzicht